ويژگي Reminder اينستاگرام شما را از عرضه آخرين محصولات روز مطلع مي كند

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

ويژگي Reminder اينستاگرام شما را از عرضه آخرين محصولات روز مطلع مي كند

كاربران به زودي مي توانند با فعال سازي ويژگي Reminder اينستاگرام از زمان دقيق عرضه محصولات مختلف باخبر شده و در صورت تمايل، نسبت به خريد آن ها اقدام كنند.


مي دانيم كه بسياري از كاربران اينستاگرام علاقه شديدي به دنياي مد و خريد محصولات جديد دارند. شايد به همين خاطر است كه صاحبان برندهاي مختلف، اين اپليكيشن را محيط مناسبي براي بازاريابي و فروش كالاهاي خود مي دانند. ظاهرا توليدكنندگان از اين به بعد مي توانند تا با استفاده از ويژگي Reminder يا همان يادآور، كاربران اينستاگرام را از عرضه آخرين محصولات خود آگاه كنند.

كاربران اكنون مي توانند به محض مشاهده محصول مورد علاقه خود، ويژگي Reminder اينستاگرام را با ارسال استيكر در قسمت استوري و يا قرار دادن برچسب در قسمت فيد فعال كنند. بدين ترتيب حدودا 15 دقيقه قبل از عرضه محصول، پيامي براي كاربران ارسال مي شود و آن ها مي توانند پيش از تمام شدن محصول موردنظر، نسبت به خريد آن اقدام كنند.

اين خبر احتمالا طرفداران كفش هاي اسپرت را بيشتر از بقيه خوشحال مي كند. چراكه طبق آمار، كفش هاي اسپرت سريع تر از ساير محصولات به فروش مي رسند. همانطور كه مي دانيد، شركت نايكي نيز با ارائه اپليكيشن Nike SNKRS سعي دارد تا علاقه مندان را به نوعي از عرضه آخرين محصولات مطلع كند. علاوه بر اين، بات هاي مخصوصي نيز وجود دارند كه كاربر مي تواند از طريق آن ها، كفش موردنظر خود را تنها در عرض چند ثانيه خريداري كند.

نسخه آزمايشي ويژگي Reminder اينستاگرام ابتدا براي برندهايي همچون آديداس، H&M، مستر پورتر، Highsnobiety و واربي پاركر عرضه مي شود. ويژگي ديگري نيز به نام Checkout از ماه مارس در اينستاگرام راه اندازي شده كه به كاربران اجازه مي دهد تا فرايند خريد را تكميل كنند. اين شركت اميد دارد كه در آينده برندها و محصولات بيشتري را پوشش دهد. بديهي است كه با فراگير شدن ويژگي Reminder، سود ساليانه اينستاگرام و همچنين سازندگان برندهاي مختلف به صورت قابل توجهي افزايش مي يابد.

منبع : https://www.engadget.com/2019/09/30/instagram-reminders-fashion

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.