«گلكسي اي 41» معرفي شد؛ صفحه نمايش بزرگ‌تر و دوربين سه‌گانه بهتر

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

«گلكسي اي 41» معرفي شد؛ صفحه نمايش بزرگ‌تر و دوربين سه‌گانه بهتر

از اوايل سال 2020 شايعات زيادي در خصوص گوشي ميان‌رده گلكسي اي 41 سامسونگ (Galaxy A41) به گوش مي‌رسيد و امروز اين گوشي بالاخره در ژاپن معرفي شد. البته اين تنها يك معرفي اوليه است و نه رونمايي جهت ورود به بازار؛ چرا كه طبق برنامه‌ريزي‌هاي سامسونگ، گلكسي اي 41 قرار است در ماه ژوئن (خرداد-تير 99) روانه بازار شود.

گلكسي اي 41 در مقايسه با نسل قبلي خود يعني گلكسي اي 40 بهبودهاي قابل توجهي داشته كه از آن جمله مي‌توان صفحه نمايش

بزرگ و 6.1 اينچي سوپر امولد با وضوح تصويري +FHD اشاره كرد. در بالاي اين صفحه نمايش همچنان يك بريدگي قطره‌اي شكل ديده مي‌شود كه محل تعبيه دوربين سلفي 25 مگاپيكسلي گوشي است، اما اين بار اسكنر اثر انگشت به جاي پشت بدنه در زير نمايشگر جاي گرفته كه پيشرفت بسيار خوبي است.

گلكسي اي 41 در پشت بدنه خود به يك دوربين سه‌گانه مجهز است كه برخلاف مدل‌هاي اخير سري گلكسي اي، لنزهاي آن به صورت عمودي چيده شده‌اند و خبري از ماژول مربعي نيست. اين دوربين سه‌گانه از يك لنز اصلي 48 مگاپيكسلي به همراه لنز فوق عريض 8 مگاپيكسلي و سنسور تشخيص عمق 5 مگاپيكسلي تشكيل شده است.

سامسونگ از تراشه هليو پي 65 به عنوان قلب تپنده اين مدل استفاده كرده و در كنار آن 4 گيگابايت حافظه رم و 64 گيگابايت فضاي ذخيره سازي داخلي نيز در نظر گرفته است. انرژي مورد نياز اين گوشي توسط يك بارتي 3500 ميلي آمپر ساعتي تأمين مي‌شود كه از شارژ سريع 15 وات پشتيباني مي‌كند. گلكسي اي 41 توانسته تأييديه IP68 را در زمينه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به دست آورد و سيستم عامل پيش فرض آن هم اندرويد 10 است كه در قالب رابط كاربري One UI 2.0 ارائه شده است.

گلكسي اي 41 در رنگ‌هاي آبي، سفيد و مشكي در دسترس خريداران خواهد بود اما هنوز هيچ اشاره‌اي به قيمت و مناطق عرضه آن نشده است. البته پيش‌بيني مي‌شود با نزديك شدن به زمان رونمايي اصلي گوشي، اين اطلاعات هم فاش شوند.

منبع : https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a41-10138.php

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.