تصاوير جديد The Last Of Us Part 2 شخصيت‌هاي بازي را به نمايش مي‌گذارد

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تصاوير جديد The Last Of Us Part 2 شخصيت‌هاي بازي را به نمايش مي‌گذارد

شب گذشته بود كه شركت سوني رسما از تاخير The Last Of Us Part 2 خبر داد. گرچه اين موضوعي بسيار ناراحت‌كننده براي طرفداران است اما با اين حال ناتي داگ تصميم گرفته تا با انتشار تصاويري از The Last Of Us Part 2 مرهمي بر آن باشد.

بازي The Last Of Us Part 2 تا تاريخ نامعلومي با تاخير مواجه شده و بنابراين ممكن است تا سال آينده ميلادي خبري از آن نباشد. گرچه نگراني سوني از شكست تجاري The Last Of Us Part 2 به دليل شيوع ويروس كرونا منطقي به نظر مي‌رسد اما مشخص نكردن تاريخ انتشار بازي سبب نگراني بسياري از طرفداران مبني بر به تاخير افتادن The Last Of Us Part 2 تا سال آينده ميلادي شده است. آن‌طور كه پيداست، بيماري كرونا سبب كاهش فروش نسخه‌هاي فيزيكي مي‌شود و سوني تصميم گرفته تا ريسك نكند و The Last Of Us Part 2 را در زمان بهتري به بازار عرضه كند.

در تصاوير The Last Of Us Part 2 شخصيت جوئل را مي‌بينيم كه با چهره‌اي غمگين در حال نواختن گيتار است. علاوه براين مي‌توان نگاهي بر كيفيت فوق‌العاده جلوه‌هاي بصري و نور پردازي بازي داشت. اين تصاوير به طور مستقيم از كنسول پلي استيشن 4 پرو گرفته شده است.

پيشتر قرار بود تا در تاريخ جمعه 9 خرداد ماه 1399 (29 مي 2019 ميلادي) براي كنسول پلي‌ استيشن 4 منتشر شود. حال طرفداران بايد چند ماه ديگر براي تجديد ديدار با جوئل و الي صبر كنند.

منبع: https://gamingbolt.com/the-last-of-us-part-2-receives-gorgeous-new-screenshots

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.