همكاري در فروش يا Affiliate Marketing چيست؟
مفهوم اصلي همكاري در فروش عبارت است از هرگونه فعاليتي كه موجب تسهيل در فروش يك كالا يا خدمات شود.اين كار اغلب توسط كساني صورت ميگيرد كه خودشان توليدكننده و يا صاحب محصول نيستند.وظيفه كسي كه قصد همكاري در فروش را دارد؛ معرفي محصول، ويژگيها و كاربردهاي آن است تا مشتريان را ترغيب به خريد محصول يا خدمات كند.
همكاري در فروش روشهاي گوناگون و متنوعي دارد، اما بهترين و پربازدهترين آن استفاده از اينترنت است و به اين صورت است كه شما به عنوان يك معرف، محصول مورد نظر را به شيوههاي درست تبليغ كنيد و بابت هر فروش كه از سمت شما انجام بگيرد پورسانت و يا درصدي از فروش را دريافت كنيد.
همكاري در فروش، يك كسبوكار خانگي ايدهآل است، چرا كه براي شروع به پول زيادي احتياج ندارد و نيازي به توليد، انبار كردن و ارسال محصولات يا رساندن خدمات به ديگران نيست.درواقع به شما پول پرداخت ميشود تا مشتريها و مصرفكنندههاي جديد را به كسبوكارهاي مختلف متصل كنيد.همكاري در فروش يعني شما مي توانيد درآمد خودتان را از زمان و مكان جدا كنيد، يعني از هرجاي دنيا در هر زماني بتوانيد كسب درآمد كنيد.
سوالي كه مطرح مي شود اين است كه اين مدل كسب درآمد، چگونه عمل مي كند؟
همكاري در فروش يك روش كسب و كار اينترنتي است كه هم فروشنده و هم همكار را به سود مي رساند.اين يعني يك رابطه برد برد. (win win)براي ادامه و تكات تكميلي اين مبحث به مقاله “ همكاري در فروش يا Affiliate Marketing چيست؟ ” مراجعه فرماييد.
بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) چيست؟
بهينه سازي موتور جستجو (سئو) در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال
سئو همان بخش مورد علاقه تمامي صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.حتما شما نيز مي دانيد كه يكي از مهم ترين معيارها براي به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزايش سئو سايت است.بخش بزرگي از ورودي وب سايت شما (يعني تعداد كاربراني كه وارد وب سايت شما ميشوند) از طرف گوگل است.
اگر بخواهيم يك عدد تقريبي بگوييم، حداقل 50 الي 70 درصد ورودي اكثر وب سايتها از موتورهاي جستجو (مخصوصا گوگل در ايران) است، به همين خاطر است كه تمامي صاحبان مشاغل خواستار سئو سايت بالا براي وب سايت خود هستند.
همانطور كه ميدانيد بر هيچ كس پوشيده نيست كه سئو سايت بالا باعث مي شود تا سايت شما در صفحه اول و يا لينك هاي بالاي گوگل قرار بگيرند و همين امر باعث جذب مشتري براي شما مي شود پس براي اطلاع بيشتر اين موضوع جذاب در جهت افزايش رنك سايت به مقالات سئو سايت چيست و عوامل موثر در سئو سايت و ابزارها و منابع سئو مراجعه كنيد.
بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) يك استراتژي بازاريابي ديجيتال است كه براي افزايش ميزان ديده شدن يك وب سايت در نتايج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده ميشود.
در حالي كه اصطلاح صنعت زماني با هر دو فعاليت جستجوي ارگانيك ( SEO & google ad ) شناخته ميشد اما اكنون تقريباً منحصرا به تبليغات جستجوي پولي اشاره دارد.
بازاريابي موتور جستجو همچنين به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” يا ” پرداخت به ازاي هر كليك ( PPC ) ” شناخته ميشود.
چرا بازاريابي موتور جستجو مهم است؟
با افزايش تعداد مشتريان و افرادي كه در حال خريد و يا تحقيق درباره محصولات آنلاين هستند، بازاريابي موتور جستجو به يك استراتژي مهم بازاريابي آنلاين براي افزايش دستيابي (ديده شدن) به يك شركت تبديل شده است.
در واقع اكثر بازديدكنندگان جديد يك وب سايت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سايت مورد نظر خود را پيدا ميكنند.
در بازاريابي موتور جستجو تبليغ كنندگان به ازاي هر كليكي روي سايت آن ها ميشود پول پرداخت ميكنند، نه صرفاً فقط براي ديده شدن!
براي مطالعه ادامه ابزار هاي موجود حتما روي لينك زير كليك كنيد...
https://webdaran.com/what-is-digital-marketing-items-2/
- ۵۳ بازديد
- ۰ نظر