لوگوي جديد ياهو معرفي شد

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

لوگوي جديد ياهو معرفي شد

لوگوي جديد ياهو از راه رسيد. اين لوگوي جديد توسط Pentagram طراحي شده است. حرف Y و علامت ! در اين لوگو داراي زاويه 22.5 درجه هستند.


ياهو برخلاف گذشته محبوبيت بالايي ندارد؛ با اين حال همچنان به فعاليت خود ادامه مي دهد. امروز لوگوي ياهو تغيير كرد و بازطراحي شد. ياهو با لوگوي جديد خود قصد دارد به كاربران اين موضوع را گوشزد كند كه همچنان در حال فعاليت است. اين لوگوي جديد توسط Pentagram طراحي شده، شركتي كه براي طراحي لوگوي Citibank شناخته شده است.

 

لوگوي ياهو از سال 2013 و همزمان با شروع مديريت مريسا مير تغييرات زيادي را تجربه نكرده بود. در لوگوي جديد شاهد استفاده از زاويه براي حرف Y و علامت ! هستيم. بر اساس اعلام Pentagram، اين دو با زاويه 22.5 درجه طراحي شده اند. ياهو پس از يك دهه كاهش محبوبيت، در سال 2012 با انتخاب مدير عامل جديد و خريد چندين شركت مانند Tumblr و Flicker سعي كرد دوباره به چرخه رقابت بازگردد. اين شركت پس از عدم موفقيت به اپراتور ورايزن فروخته شد.

ياهو همزمان با معرفي لوگوي جديد خود، از نسخه بروز شده اپليكيشن ياهو ميل نيز رونمايي كرد. در سال 2013 شاهد هك شدن 3 ميليارد حساب ايميل ياهو بوديم، بنابراين محبوبيت آن با كاهش روبه‌رو شده است. بايد ديد كاربران نسبت به لوگوي جديد اين شركت و نسخه بروز شده اپليكيشن ايميل آن چه واكنشي از خود نشان مي دهند. شايد ورايزن بتواند دوباره اين شركت را به روزهاي اوج بازگرداند.

منبع : https://www.theverge.com/2019/9/23/20879814/yahoo-new-logo-endless-slide-irrelevance-pentagram

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.