احتمال راه اندازي اپل تي وي پلاس در ماه نوامبر

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

احتمال راه اندازي اپل تي وي پلاس در ماه نوامبر

به گزارش بلومبرگ سرويس اپل تي وي پلاس در ماه نوامبر راه اندازي مي شود و كاربران مي توانند با پرداخت ماهانه 10 دلار، از خدمات اين سرويس بهره مند شوند.

شركت اپل قصد دارد به زودي بسياري از سرويس هاي انحصاري خود را راه اندازي كند. مسلما اين سرويس ها به صورت رايگان عرضه نمي شوند و افراد براي بهره مندي از آن ها بايد مبلغي را به عنوان هزينه اشتراك بپردازند. به گزارش بلومبرگ، اين غول دنياي فناوري احتمالا از اواسط ماه نوامبر سرويس اپل تي وي پلاس را در اختيار علاقه مندان قرار مي دهد. سرويس Apple Arcade نيز به زودي راه اندازي مي شود (هزينه اشتراك ماهانه براي سرويس بازي اپل 5 دلار است؟).

كمپاني اپل مبلغ 6 ميليارد دلار را جهت سرمايه گذاري در فيلم ها و ساير برنامه هاي اختصاصي خود كنار گذاشته است. اين شركت قصد دارد تا سال 2020، درآمد حاصل از سرويس هاي انحصاري خود را به 50 ميليارد دلار برساند و براي تحقق اين هدف، مبلغ بسيار بالايي را هزينه كرده است. اين موضوع چندان هم غير منطقي به نظر نمي رسد. از آنجايي كه بازار فروش موبايل طي چند سال اخير با افت بي سابقه اي رو به رو بوده، توليدكنندگان در تلاش هستند تا ميزان سود ساليانه خود را از راه هاي ديگري افزايش دهند.

هزينه اشتراك ماهانه در اپل تي وي پلاس نسبت به ساير سرويس هاي مشابه اندكي بالاتر و برابر با 10 دلار است. همانطور كه مي دانيد كمپاني هاي ديزني و نتفليكس در حال حاضر سرويس هاي خود را به ازاي پرداخت ماهانه 7 و 9 دلار به مشتريان خود عرضه مي كنند. البته طبق گزارش هاي بلومبرگ، افراد با عضويت در Apple TV+ از مزاياي ويژه اي بهره مند مي شوند. ناگفته نماند كه سرويس اپل تي وي پلاس از اواسط ماه نوامبر و در بيش از 150 كشور مختلف قابل دسترسي خواهد بود.

منبع : https://www.engadget.com/2019/08/19/apple-tv-plus-november-10-a-month/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.