مسابقه به سبك كاميون‌ها | نقدها و نمرات Truck Racing Championship

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

مسابقه به سبك كاميون‌ها | نقدها و نمرات Truck Racing Championship

بازي Truck Racing Championship تا حدودا يك هفته‌ي ديگر منتشر خواهد شد و در پي آن شاهد انتشار نقدها و نمرات اين بازي هستيم. در ادامه با ما همراه باشيد تا نگاهي به نقدها و نمرات اين بازي داشته باشيم.


اگر شما هم از دنبال كنندگان بازي‌هاي WRC7، TT Isle of Man و يا Tennis World Tour هستيد، قطعا با كمپاني بيگ‌بن اينتراكتيو (bigben-interactive) آشنايي داريد. اين كمپاني از سال ۱۹۸۶ و حدود ۳۳ سال قبل فعاليت خود را آغاز نموده و عناوين مختلفي در زمينه‌ي مسابقات توليد كرده و توسعه داده است. براساس گفته‌ي اين ناشر در آينده و به لطف تيم‌هاي طراحي در هنگ‌كنگ و اروپا شاهد تغييراتي در عناوين اين شركت خواهيم بود.

مسابقات قهرماني Truck Racing، يكي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين مسابقات موتوري اروپاست. تيم سازنده همواره تلاش كرده تا اين بازي به واقعيت بسيار نزديك باشد و بايد بگوييم تا حدودي موفق هم شده است. به عنوان مثال مي‌توانيم بگوييم ميزان حرارت لاستيك‌ها در ميزان واكنش ترمز شما و توقف خودرو موثر است. به خوبي و با جزئيات نسبتا كاملي مي‌توانيد خطوط ترمز خود را بر روي آسفالت و يا مسير حركت خود مشاهده كنيد. يكي از نكات مثبت ديگر بازي كه ارتباط مستقيم با جزئيات آن دارد اين است كه ميزان وزن كاميون و فشار وارده بر لاستيك‌ها در پيچ‌هاي جاده بر رانندگي شما موثر است. عنوان مذكور توسط استوديوي N-RACING طراحي شده و توسط كمپاني بيگ‌بن اينتراكتيو انتشار يافته است.

اما در ادامه قصد داريم تا نقدها و نمرات اين بازي را بررسي كنيم پس در ادامه همراه ما باشيد.

۸/۱۰ : PlayStation Country

مسابقات قهرماني ماشين سنگين‌ها يكي از بهترين مسابقات موتوري جهان است. بازي Truck Racing Championship شايد زرق و برق نداشته باشد اما فعلا انتخاب مناسب‌تري نداريم و اين مي‌تواند تا زمان پيدا شدن جايگزين مناسب نياز حداقل ما را برطرف سازد.

۷/۱۰ : Jeuxvideo.com

سيستم پاداش بازي به‌علاوه‌ي هوش مصنوعي بسيار ضعيف عمل مي‌كنند و بسيار نااميد كننده هستند اما اين بازي ويژگي‌هاي چشم‌گيري دارد كه مي‌تواند هواداران خاص خود را حفظ كند.

۷/۱۰ : PSX-Sense.nl

بالاخره عنواني خلق شد كه در كنار مسابقه با خودروهاي سبك قرار بگيرد اما بايد بگوييم هرچند مي‌توانيد مدتي خود را با اين بازي سرگرم كنيد اما تصاوير گرافيكي بازي به نسبت ضعيف هستند. سرورهاي خالي بازي يكي از امتيازهاي مهم است؛ درواقع شما يك سرور هميشه در دسترس براي تجربه‌ي آنلاين اين بازي داريد.

۴٫۵/۱۰ : PlayStation Universe

عنواني را شاهد هستيم كه در آن كاميون‌ها به خوبي طراحي شده‌اند و از جزئيات مناسبي برخوردارند اما متاسفانه اين طراحي دقيق كافي نيست و Truck Racing Championship نمي‌تواند رضايت شما را به‌طور كامل جلب كند.

بازي Truck Racing Championship در تاريخ ۲۹ مرداد ماه (۲۰ آگوست) براي كنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اكس‌باكس وان، نينتندو سوييچ و پلتفرم‌ رايانه‌هاي شخصي منتشر خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.