۲۵ ميليون نسخه از Red Dead Redemption 2 تاكنون به بازار عرضه شده است

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

۲۵ ميليون نسخه از Red Dead Redemption 2 تاكنون به بازار عرضه شده است

شركت تيك-تو اينتراكتيو به‌تازگي اعلام كرده است كه ۲۵ ميليون نسخه از Red Dead Redemption 2 به فروشگاه‌هاي سراسر جهان ارسال شده است.

Red Dead Redemption 2 پس از مدت‌ها انتظار در پاييز سال گذشته روانه بازار شد و توانست عملكرد بسيار خوبي از خود به‌نمايش بگذارد و جايزه‌هاي مختلفي را هم كسب كند. باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، شركت تيك‌-تو اينتراكتيو (Take-Two Interactive) در جديدترين گزارش مالي خود از ميزان نسخه‌هاي ارسال شده اين بازي به بازار سخن گفته است.

تيك-تو اينتراكتيو گفته است كه شركت راك استار گيمز (Rockstar Games) تابه‌حال ۲۵ ميليون نسخه از رد دد ريدمپشن 2 را به فروشگاه‌هاي سراسر جهان ارسال كرده است. البته اين رقم تا پايان ماه ژوئن (۹ تير ماه) است. اين در حالي است كه در ماه مِي اعلام شده بود كه ۲۴ ميليون نسخه از اين بازي به خرده‌فروشي‌ها ارسال شده است. دراين‌ميان اشاره كنم كه اين آمار و ارقام مربوط به نسخه‌هاي ارسالي است و اين گفته بدين معنا نيست كه Red Dead Redemption 2 حتما ۲۵ ميليون نسخه فروش داشته است.

Red Dead Online يكي ديگر از بخش‌هايي است كه راك استار گيمز روي آن تمركز كرده است و به‌واسطه پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي رد دد آنلاين توانسته‌ است سود خوبي را كسب كنند. استراوس زلنيك، مديرعامل تيك-تو اينتراكتيو، در جريان گزارش مالي اين شركت از هيجان خود براي شرايط مساعد بخش آنلاين Red Dead Redemption 2 سخن گفته است. همچنين او اعلام كرده كه اميدوار است راك استار آنلاين (منظور Red Dead Online و GTA Online است) بتوانند در سال مالي جاري ركورد جديدي را از نظر درآمد ثبت كنند.

باتوجه‌به گفته‌هاي زلنيك، كاربران GTA Online و Red Dead Online مي‌توانند منتظر محتويات بيشتر در آينده باشند. راك استار گيمز در حال تلاش است تا با ارائه محتويات جديد و سرگرم كننده، مخاطبان را راضي نگه دارد. در ادامه مي‌توانيد نسخه‌هاي ارسالي ساير بازي‌هاي تيك-تو اينتراكتيو را مشاهده كنيد.

تابه‌حال ۱۲ ميليون نسخه از بازي NBA 2K19 به خرده‌فروشي‌هاي سراسر جهان ارسال شده است و پرفروش‌ترين بازي ورزشي 2K به‌حساب مي‌آيد.
از بازي Civilization VI هم ۵.۵ ميليون نسخه به بازار ارسال شده است و سريع‌ترين فروش در ميان ساير نسخه‌هاي اين مجموعه را به خود اختصاص داده است.
از مجموعه Borderlands تقريبا ۴۸ ميليون نسخه به بازار ارسال شده است كه ۲۲ ميليون نسخه سهم بازي Borderlands 2 است.
در جريان نمايشگاه PAX و گيمزكام هم اطلاعات محتويات پس از عرضه Borderlands 3 در دسترس قرار مي‌گيرد

منبع : https://www.gamespot.com/articles/red-dead-redemption-2-

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.