رندرهاي با كيفيت گلكسي واچ اكتيو 2 مشخصات ظاهري آن را نمايش مي‌دهد

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

رندرهاي با كيفيت گلكسي واچ اكتيو 2 مشخصات ظاهري آن را نمايش مي‌دهد

چند وقتي هست كه با نزديك شدن به تاريخ رونمايي ساعت هوشمند سامسونگ يعني گلكسي واچ اكتيو 2 عكس‌ها و خبرهاي متعددي از آن منتشر مي‌شود. حالا اين بار رندرهاي جديد و با كيفيت اين ساعت مشخصات ديگري براي هر دو سايز آن مثل رنگ و جنس بندها را آشكار مي‌كند.

به لطف اين رندرها مي‌توان نگاه نزديكتري به ساعت هوشمند سامسونگ داشت. بر اين اساس سامسونگ براي هركدام از سايزهاي اين ساعت سه رنگ در نظر گرفته است. علاوه بر اين فقط ساعت كوچكتر (40 ميليمتر) با بند چرمي نشان داده شده و ساعت 44 ميليمتري با بندي كه به نظر از جنس سيليكون نرم است در رندرها ظاهر مي‌شود.

فعلا نمي‌توان گفت كه آيا ساعت‌ها در نهايت فقط با همين رنگ‌بندي و مشخصات ظاهري معرفي خواهند شد يا سامسونگ ايده‌هاي ديگري هم براي گلكسي واچ اكتيو 2 در نظر دارد. بعلاوه احتمالا بندهاي مختلفي از توليدات سامسونگ و شركت‌هاي ثالث ديگر براي اين ساعت عرضه خواهند شد و حق انتخاب كاربران در اين حوزه محدود نخواهد بود.

گلكسي واچ اكتيو 2 قرار است به قابليت ECG يا همان پايش وضعيت ضربان قلب مجهز باشد اما اينطور كه اعلام شده، اين قابليت از ابتدا در اختيار كاربران نخواهد بود. سامسونگ اعلام كرده كه قرار است اين قابليت با يك به روز رساني جديد در نيمه اول سال 2020 به اين ساعت هوشمند اضافه شود.

علاوه بر اين گفته مي‌شود كه مدلي از اين ساعت احتمالا از اينترنت نسل چهارم مخابراتي يعني LTE هم پشتيباني مي‌كند و بر خلاف مدل قبلي يعني گلكسي واچ، فاقد قاب چرخنده است.

پيشتر گفته مي‌شد كه احتمالا اين ساعت هوشمند در رويداد معرفي سري جديد گلكسي نوت سامسونگ معرفي خواهد شد اما سامسونگ اعلام كرده كه گلكسي واچ اكتيو 2 قرار است به صورت اينترنتي (و نه در يك رويداد زنده) فردا 14 مرداد و دو روز قبل از معرفي گلكسي نوت 10 و گلكسي نوت 10 پلاس، رونمايي شود.

منبع : https://www.gsmarena.com/highres_renders_of_the_samsung_galaxy_watch_active_2

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.