دموي بازي eFootball PES 2020 با چند تيم مطرح منتشر شد

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

دموي بازي eFootball PES 2020 با چند تيم مطرح منتشر شد

دموي بازي eFootball PES 2020 با ۱۳ تيم مختلف عرضه شده است كه از ميان آن‌ها مي‌توان به يوونتوس، منچستر يونايتد، بايرن مونيخ و بارسلونا اشاره كرد.

بازي eFootball PES 2020 در تاريخ ۱۹ شهريور ماه (۱۰ سپتامبر) براي كامپيوتر، پلي استيشن 4 و ايكس باكس وان عرضه مي‌شود. بااين‌حال اگر قبل از عرضه رسمي مي‌خواهيد نگاهي به ساختار بازي داشته باشيد، مي‌توانيد دموي آن را دانلود كنيد.

طبق جديدترين اخبار بازي، به‌تازگي دمو بازي eFootball PES 2020 در دسترس كاربران هر سه پلتفرم ذكر شده قرار گرفته است. دموي بازي داراي ۱۳ تيم است كه اكثر آن‌ها شامل تيم‌هاي آمريكاي جنوبي مثل ريور پلاته، سائوپالو و قرنتيان مي‌شود. اين در حالي است كه تنها پنج تيم از ۱۳ تيم دمو بازي، تيم‌هاي سرشناس هستند كه شامل منچسرتر يونايتد، يوونتوس، بايرن مونيخ، بارسلونا و آرسنال مي‌شود. درواقع كونامي (Konami)، سازنده و ناشر eFootball PES 2020 از تيم‌هايي استفاده كرده است كه با آن‌ها وارد همكاري شده است تا شاهد استاديوم و كيت‌هاي تيم‌هاي ذكر شده به‌صورت كامل در eFootball PES 2020 باشيم.

نكته‌ي جالب اين است كه كاربران نسخه PS4 و PC دمو eFootball PES 2020 به ويژگي ويرايش تيم دسترسي خواهند داشت. در اين قسمت مي‌تواند رنگ كيت و ساير ويژگي‌هاي تيم مورد علاقه خود را تغيير دهيد. در ويرايش تيم، تيم‌هايي كه در نسخه دمو هم حضور ندارند، قابل دسترسي هستند. در انتها نظر خود را با ما در ميان بگذاريد.

منبع : https://www.gamesradar.com/efootball-pes-2020-demo/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.