ساخت بازي Hitman 3 رسماً تاييد شد | توسعه‌ي يك آي‌پي جديد

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

ساخت بازي Hitman 3 رسماً تاييد شد | توسعه‌ي يك آي‌پي جديد

استوديوي آي‌او اينتراكتيو (IO Interactive) به تازگي و طي مستندي با نام The Fall and Rise of Hitman به اين نكته اشاره كرد كه علاوه بر انتشار محتويات جديد براي بازي Hitman 2، تصميم دارد تا نسخه‌ي سوم اين سري محبوب را نيز توسعه دهد. بر همين اساس ممكن است نسخه‌ي سوم بار ديگر به صورت اپيزودي ساخته و عرضه شود.


Hitman 2 سال گذشته به بازار عرضه شد و تجربه‌ي متفاوتي را به بازي‌بازان اين سري ارائه داد. در اين نسخه شاهد مناطق متفاوت نسبت به نسخه‌ي اول و همچنين ماموريت‌ها و چالش‌هاي جديدي بوديم. تيم سازنده پس از انتشار بازي Hitman 2 همچنان به پشتيباني از اين بازي ادامه داده و هنوز هم سعي دارند تا محتويات بيشتري براي آن منتشر كنند.

به تازگي استوديوي آي‌او اينتراكتيو در مستند The Fall and Rise of Hitman از تصميم خود براي ساخت نسخه‌ي سوم سري Hitman خبر داد و آقاي هاكان آبراك (Hakan Abrak)، مدير عامل اين استوديو نيز اشاره كرد كه ممكن است Hitman 3 به صورت اپيزودي عرضه شود.

اما شايد براي شما هم جالب باشد كه بدانيد تيمي ديگر از اين استوديو نيز توسعه‌ي يك پروژه‌ي مخفي را به عهده دارند. هنوز مشخص نيست اين پروژه‌ي مخفي چيست اما به گفته‌ي استوديوي آي او انتراكتيو، يك آي‌پي كاملا جديد خواهد بود.

منبع : https://www.gamesradar.com/hitman-studio-io-interactive-teases-new-ip-and-an-episodic-hitman-3/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.