قهرمان جديد بازي Overwatch با نام سيگما معرفي شد – دانشمند ديوانه

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

قهرمان جديد بازي Overwatch با نام سيگما معرفي شد – دانشمند ديوانه

همه‌ي شواهد مبني بر رونمايي قريب‌الوقوع از قهرمان جديد بازي Overwatch بود. و آن‌طور كه بليزارد خبر داده بود، «سيگما» دير يا زود معرفي مي‌شد. سي و يكمين قهرمان بازي اورواچ اكنون رسما با يك تريلر داستاني معرفي شده است و كسي نيست جز يك دانشمند مرموز ديگر.

سيگما (Sigma) -هجدهمين حرف زبان يوناني و نشانه‌اي در علم رياضيات (شيمي و آمار و…)- نام قهرمان جديد بازي اورواچ است كه امروز بليزارد رسما از آن رونمايي كرد. با اين حال، خيلي هم نمي‌شود او را يك قهرمان ناميد.

چون با توجه به آن‌چه در او ديديم، بيشتر به يك دانشمند خرابكار و خبيث شباهت دارد. از آن دسته دانشمندهايي كه يك مجموعه آزمايش خراب شده هم در كارنامه‌شان دارند و با نتايج وحشتناك آن زندگي مي‌كنند.

سيگما به تازگي از يك درگيري ذهني خلاص شده و در حال گفتگو با خودش درباره‌ي بهره‌برداري از قدرت جهان است. به نظر نمي‌رسد كه او در جمع آدم خوب‌هاي داستان باشد.

اين تريلر اشاره‌اي به زماني كه سيگما به يك شخصيت قابل بازي تبديل مي‌شود نكرد، اما زماني كه پس از رونمايي از شخصيت قبلي (Baptiste) تا تبديل شدن آن به شخصيت قابل بازي و اضافه شدنش به جمع قهرمانان داخل بازي منتظر مانديم، چندان طولاني نبود.

به همين خاطر ممكن است خيلي زود قهرمان جديد Overwatch سيگما رسما وارد بازي شود.

در ديگر اخبار مرتبط با اورواچ، بليزارد در تدارك يك قابليت جديد در بازي است كه مچ‌ميكينگ رقابتي را در بازي متحول مي‌كند. در اين ساختار شما به جاي انتخاب يك قهرمان، يك نوع را انتخاب مي‌كنيد و در بازي با دو قهرمان از هر نوع مبارزه خواهيد كرد.

حالت آزمايشي اين قابليت از 13 اوت آغاز مي‌شود.

بليزارد به تازگي همچنين رويداد تابستاني خود را در اين بازي آغاز كرده است كه در آن مي‌توانيد از پوسته‌هاي تابستاني و ديگر موارد استفاده كنيد.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/overwatchs-new-hero-meet-sigma-a-villainous-scient/1100-6468611/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.