چرا نياز داريد كاربران بيشتر در سايت شما بمانند؟
زماني كه كاربران در سايت شما صرف مي كنند يك نشانه واضح است كه چگونه در مورد آن فكر مي كنند.اگر كاربران بدون اينكه زمان كافي در سايت شما مانده باشند ، سايت شما را ترك كنند نشان دهنده اين است كه يك قسمت از استراتژي شما مشكل دارد و بايد درست شود.ترك زود هنگام كاربران از سايت موجب افزايش نرخ بانس ريت شما مي شود و در نتيجه نرخ تبديل شما را كاهش مي دهد و سود شما كاهش مي يابد.شما مي توانيد با استفاده از ابزار گوگل آنالايتيك به راحتي ميانگين زمان كاربران در سايت خود را مشاهده كنيد.
براي اين كار مي توانيد به قسمت Audience و سپس Overview مراجعه كنيد.مقدار ميانگين زماني كاربران در سايت شما بستگي به نوع و كيفيت محتواي شما دارد.اگر شما يك مقاله طولاني داشته باشيد و ميانگين زماني كاربران در آن صفحه كمتر از چند ثانيه باشد ، پس اين مقاله نياز به بهبود دارد.هدف شما به عنوان يك وب مستر بايد اين باشد كه كاربران زمان بيشتري را براي مطالب ارائه شده شما صرف كنند.
در ادامه به روش هايي اشاره مي كنيم كه موجب افزايش ميانگين زمان كاربران در سايت مي شود.
- طراحي خود را مرتب كنيد
كاربران به طور متوسط چند ثانيه در سايت مي مانند و سپس تصميم مي گيرند بمانند يا سايت را ترك كنند.اين چند ثانيه يك پنجره زماني كوتاه است كه شما بايد كاربران را متقاعد به ماندن كنيد.بهترين روش براي اين كار مرتب كردن طراحي سايت شماست.
براي اين كار قسمت بالاي وب سايت خود را در تلفن همراه و دسكتاپ نگاه كنيد ، مهم ترين محتواهاي شما بايد آن بالا قرار داشته باشد.با اين كار كاربران شما بلافاصله پس از ورود بخش مفيدي از سايت شما را مشاهده خواهند كرد.طراحي سايت خود را ساده نگه داريد تا كاربران به راحتي با آن كار كنند ، اگر چيزهاي كمتري براي نگاه كردن وجود داشته باشد احتمال بيشتري وجود دارد كه كاربران تمركز كنند و در سايت بمانند.
براي مطالعه كامل و ادامه اين مطلب حتما روي لينك زير كليك كنيد...
- ۹ بازديد
- ۰ نظر