بروزرسان جديد PUBG در دسترس قرار گرفت

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

بروزرسان جديد PUBG در دسترس قرار گرفت

امروز بروزرساني ۳۰ام بازي PUBG همراه با قابليت‌ها و بهينه‌سازي‌هاي جديدي در دسترس قرار گرفت. با ما در ادامه براي كسب اطلاعات در رابطه با جزئيات اين بروزرساني همراه باشيد.


اين بروزرسان، قابليت اجتماعي جديدي مشابه‌ي عنوان Apex Legends را به PUBG اضافه كرده است كه به لطف آن در هنگام نبرد مي‌توانيد اطلاعاتي از حضور دشمن در منطقه‌اي خاص برروي نقشه و همچنين نياز خود به لوت، آيتم‌ها و همچنين مهمات را به هم‌تيمي‌هاي خود اطلاع دهيد. البته اين قابليت داراي هيچ اعلان صوتي نبوده و بازي‌بازان بايد اعلانات موردنظر را در پنجره‌ي كوچكي در قسمت سمت چپ صفحه‌ي نمايش مشاهده كنند.

قابليت ديگر، دسترسي رسمي بازي‌بازان به مكانيك جديد گرفتن لبه‌ها مانند لبه‌ي ديوار است كه به بازي‌بازان اين قدرت را مي‌دهد تا به نقاطي دسترسي پيدا كنند كه در گذشته قابل دسترس نبوده‌اند. نحوه‌ي عملكرد اين مكانيك به اين صورت است كه بازي‌بازان به كمك آن مي‌توانند به ديوارهاي بلند دسترسي پيدا كرده و همچنين مي‌توانند با انجام يك پرش بلند و فشار دادن دوبازه‌ي دكمه‌ي پرش هنگامي كه در هوا معلق هستند، به ديوار و ساختمان رو به روي خود دسترسي پيدا كنند.

BRDM-2 نيز ماشين زره‌اي جديدي است كه با ماشين زره‌اي قبلي يعني UAZ جا به جا شده است و تنها از طريق شليك منورهاي موجود در PUBG قابل دسترسي است. همچنين اين خودرو مقاومت بسيار خوبي را در برابر نارنجك‌ها و همچنين خمپاره‌هاي موجود در مناطق قرمز از خود نشان مي‌دهد.

سلاح Desert Eagle نيز گزينه‌ي جديدي است كه در همه‌ي نقاط نقشه قابليت ظاهر شدن دسترسي دارد كه با شليك گلوله‌هاي كلاس .۴۵ ACP، آسيب بسيار بيشتري را نسبت به ديگر سلاح‌هاي دستي به دشمنان وارد مي‌كند.

منبع : https://www.pubg.com/2019/06/26/update-30-now-live/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.