اطلاعاتي از سلاح هاي فصل دوم Apex Legends منتشر شد

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

اطلاعاتي از سلاح هاي فصل دوم Apex Legends منتشر شد

شان اسلي‌‌بك، طراح اصلي سلاح‌هاي Apex Legends، در سايت رديت جزئياتي را از سلاح‌هاي جديد فصل دوم منتشر كرده است.

در گذشته استوديو ريسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازي Apex Legends، اعلام كرد كه در تاريخ ۱۱ تير ماه (دو جولاي) فصل دوم اين بازي بتل رويال در دسترس كاربران قرار خواهد گرفت. در فصل دوم Apex Legends يك كاراكتر جديد به‌همراه آيتم‌هاي تزئيني و سلاح‌هاي جديدي به ايپكس لجندز اضافه مي‌شوند و حال، باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، اطلاعات تازه‌اي از سلاح‌هاي جديد و نحوه به‌تعادل رساندن بيشتر گيم‌پلي منتشر شده است.

به‌تازگي شان اسلي‌بك، طراح اصلي سلاح‌هاي Apex Legends، در سايت رديت اعلام كرده است كه سلاح‌هاي جديدي با آغاز فصل دوم در دسترس كاربران قرار داده مي‌شود و همچنين آيتم‌هاي جديدي هم براي ساير سلاح‌ها در نظر گرفته شده است. L-Star LMG يكي از اسلحه‌هايي است كه از Titanfall وارد ايپكس لجندز مي‌شود. نحوه‌ي عملكرد اين سلاح طوري است كه موقع شليك كردن، موشك‌هاي مخصوصي را پرتاب مي‌كند. طراحي اين موشك‌ها منحصربه‌فرد است و به بازيكنان اجازه مي‌دهد در صورت هدف‌گيري نامناسب، همچنان بتوانند به سمت هدف خود آسيب وارد كنند. البته سرعت شليك اين سلاح نسبت‌به ساير سلاح‌هاي مشابه در بازي كمتر است.

در ادامه اعلام شده است كه اگر ماشه (تريگر) سلاح L-Star LMG را در مدت زمان زيادي نگه داريد، سلاح داغ مي‌كند و سلاح از كار مي‌افتد. ازاين‌رو بايد مدت زماني را صبر كنيد تا لنز سلاح تعويض شود و مجددا از آن استفاده كنيد. نكته‌ي جالب اين است كه هيچ مهمات اضافه‌اي از اين اسلحه در جهان بازي وجود ندارد و بايد از مهماتي كه در ابتداي بازي در اختيار شما قرار مي‌گيرد، استفاده كنيد. يكي ديگر از مواردي كه در فصل دوم ايپكس لجندز شاهد آن خواهيم بود، اضافه شدن مهمات جديد است.

بازيكنان مي‌توانند از مهمات The Disruptor Rounds براي سلاح‌هاي RE-45 و Alternator استفاده كنند. ازاين‌رو مي‌توانيد آسيب بيشتري به بازيكناني كه از زره (شيلد) استفاده مي‌كنند، وارد كنيد. حال اگر مي‌خواهيد به بازيكناني كه شيلد ندارند، آسيب بيشتري وارد كنيد، بايد به‌سراغ Hammerpoint Rounds برويد كه روي سلاح‌هاي P2020 و Mozambique استفاده مي‌شوند. در انتها مشخص شده است كه يك Energy Mag هم براي سلاح‌هاي Havoc، Devotion و Triple Take در نظر گرفته شده است. دركنار تمامي موارد ذكر شده، ريسپاون اعلام كرده است كه در فصل دوم، سلاح‌هاي طلايي به King Canyon اضافه مي‌شوند كه با منتشر شدن جزئيات آپديت فصل دوم، ليست اين دسته از سلاح‌ها را مشاهده خواهيم كرد.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/apex-legends-season-2s-new-weapon-and-balance-chan/1100-6467904/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.