«گلكسي اي 31» رسماً معرفي شد؛ يك گوشي ارزان قيمت اما باكلاس!

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

«گلكسي اي 31» رسماً معرفي شد؛ يك گوشي ارزان قيمت اما باكلاس!

گوشي گلكسي اي 31 سامسونگ امروز به صورت رسمي معرفي شد؛‌ محصولي كه قصد دارد بازار گوشي‌هاي هوشمند ارزان قيمت را به يك كلاس بالاتر ارتقاء دهد. اين گوشي در مقايسه با پسر عموي خود يعني گلكسي ام 31 باريك‌تر به نظر مي‌رسد و اين را مدبون صفحه نمايش سوپر امولد بلندتر و 6.4 اينچي خود است. همچنين، اسكنر اثر انگشت اين گوشي به جاي پشت بدنه، در زير صفحه نمايشتعبيه شده است.

صفحه نمايش گلكسي اي 31 داراي وضوح تصويري +FHD بوده و يك بريدگي U شكل در قسمت بالاي آن به چشم مي‌خورد كه محلي براي تعبيه دوربين سلفي 20 مگاپيكسلي است. نسبت ابعاد اين نمايشگر به صورت 20:9 است كه همان‌طور كه اشاره شد، باعث مي‌شود 2 ميلي متر باريك تر از ام 31 باشد. به علاوه، اين گوشي تاحدودي نازك‌تر و سبك‌تر هم هست.

دوربين پشتي چهارگانه گلكسي اي 31 هم از نظر ظاهر و هم از نظر عملكرد، شباهت زيادي به گلكسي ام 31 دارد. اين دستگاه از يك سنسور اصلي 48 مگاپيكسلي (با گشودگي ديافراگم f/2.0 و اندازه پيكسل 0.8 ميكرومتر)، يك لنز فوق عريض 8 مگاپيكسلي (با زاويه ديد 123 درجه‌اي)، يك سنسور ماكروي اختصاصي 5 مگاپيكسلي و يك سنسور تشخيص عمق 5 مگاپيكسلي بهره مي‌برد.

سامسونگ در حال حاضر جزئيات زيادي راجع به تراشه به كار رفته در گلكسي اي 31 ارائه نكرده، اما شواهد موجود به پردازنده مدياتك هليو پي 65 اشاره دارند. اين تراشه پردازشي داراي دو هسته از نوع Cortex-A75 است كه در مقايسه با چهار هسته A73 درون گلكسي ام 31، هم جديدتر و هم قدرتمندتر هستند. با اين وجود نبايد انتظار تفاوت عملكرد چندان فاحشي را داشته باشيم.
گلكسي اي 31 در دو پيكربندي توليد شده كه يكي از آن‌ها داراي 4 گيگابايت رم و 64 گيگابايتي حافظه داخلي است و ديگري هم از 6 گيگابايت رم به همراه 128 گيگابايت فضاي ذخيره سازي داخلي استفاده مي‌كند. البته شيار ورودي كارت ميكرو اس دي هم بر روي گوشي تعبيه شده كه مي‌تواند براي اضافه كردن فضا تا حداكثر 512 گيگابايت ديگر از آن استفاده كرد.

سامسونگ در اين گوشي ارزان قيمت خود از يك باتري 5000 ميلي آمپر ساعتي استفاده كرده كه از شارژ سريع 15 وات پشتيباني كرده و از طريق درگاه USB-C شارژ مي‌شود. گلكسي اي 31 در رنگ‌هاي سفيد، قرمز، آبي و مشكي در دسترس خواهد بود (قاب جلويي و محفظه دوربين در تمامي مدل‌ها سياه رنگ است). مناطق عرضه و اطلاعات مربوط به قيمت هم به زودي اعلام خواهد شد.

منبع: https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a31_goes_official_with_48mp_quad_camera_5000mah_battery-news-42204.php

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.