از مدل جديد كنسول NINTENDO SWITCH رونمايي شد

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

از مدل جديد كنسول NINTENDO SWITCH رونمايي شد

به نقل از Eurogamer، شركت Nintendo مدت كوتاهي پيش از نسخه‌ي جديد مدل استاندارد كنسول Nintendo Switch رونمايي كرد كه قرار است باتري آن مدت زمان شارژ دهي بيشتري داشته باشد. اين كنسول در ماه آگوست (مرداد يا شهريور) قرار است در كشور ژاپن عرضه شود.

اين نسخه‌ي جديد كه مانند مدل اصلي خود Nintendo Switch نام دارد، مي‌تواند 4.5 تا 9 ساعت شارژ دهي داشته باشد و مي‌تواند با آن به صورت دستي بازي Legend of Zelda: Breath of the Wild را حدود 5.5 ساعت بازي كرد. نسخه‌ي اصلي اين كنسول 2.5 تا 6.5 ساعت قابليت شارژ دهي داشت و مي‌شد با آن بازي Legend of Zelda: Breath of the Wild را حدود سه ساعت بازي كرد.

همچنين دقايقي بعد از معرفي اين كنسول اعلام شد كه در ماه سپتامبر (شهريور يا مهر) اين كنسول در كشور بريتانيا عرضه خواهد شد.

هنوز به غير از باتري، جزئيات و اطلاعات بيشتري از اين كنسول در دسترس نيست اما طبق گزارشاتي كه مدتي پيش منتشر شده است، ممكن است شاهد استفاده از يك پردازنده‌ي جديد و حافظه‌ي بيشتر در اين كنسول باشيم. جالب است بدانيد كه هيچ كدام از گزارش‌ها تا پيش از اين اشاره‌اي به باتري قدرتمندتر اين كنسول جديد نكرده بودند. نظر شما در اين رابطه چيست؟

منبع :https://www.nintendo.com/switch/system/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.