باشگاه بارسلونا ارز ديجيتال اختصاصي خود را عرضه مي‌كند

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

باشگاه بارسلونا ارز ديجيتال اختصاصي خود را عرضه مي‌كند

باشگاه فوتبال معروف اسپانيايي به منظور تعامل بهتر با هواداران، رمز ارز خود را با نام BAR عرضه مي‌كند.

امروزه پيشرفت روزافزون تكنولوژي موجب شده تا حتي باشگاه‌هاي فوتبال هم به روش‌هاي جديد تعامل و كسب درآمد از هوادارن خود نياز داشته باشند. پس از معرفي توكن ديجيتال توسط باشگاه ايتاليايي يوونتوس و پاري سن ژرمن فرانسه، باشگاه بارسلونا به‌عنوان آخرين تيم ورزشي ارزشمند در رده‌بندي فوربز، اقدام به معرفي ارز ديجيتال خود مي‌كند. بارسا با همكاري شركت Chiliz، فعال در حوزه‌ي فناوري‌هاي مالي ديجيتالي، توكن اختصاصي خود را مبتني بر شبكه‌ي بلاك‌چين عرضه مي‌كند. رمز ارز هوداران بارسلونا (BAR) در ابتدا فقط در برنامه‌ي شبكه اجتماعي Socios و وب‌سايت Chiliz عرضه خواهد شد.

الكساندر دريفس مديرعامل Chiliz و Socios در اين رابطه افزود‌: ما از انتشار ارز ديجيتال بارسلونا روي شبكه بلاكچين خود افتخار مي‌كنيم. اين امر بيانگر چشم اندازي روشن براي اهداف بلند مدت ما در حوزه‌ي تعامل با هواداران است.

Chiliz كه سال گذشته ارز ديجيتال خود با نام CHZ را در شبكه‌ي بلاك‌چين مبتني بر اتريوم عرضه كرده، از چند ماه قبل شبكه‌ي اجتماعي خود را با نام Socios معرفي كرد. Socios مدتي پيش با رسيدن به ۱۰۰ هزار كاربر فعال از فاز آزمايشي خارج شد و به‌صورت رسمي فعاليت خود را آغاز كرد.

كاربران با فعاليت در اين شبكه‌ي اجتماعي، به‌عنوان پاداش توكن BAR دريافت مي‌كنند. اين توكن‌ها قابل فروش يا انتقال نبوده و كاربران تنها مي‌توانند از آن براي خريد محصولات و سرويس‌هاي باشگاه استفاده كنند. البته برنامه‌هايي به منظور ارائه‌ و مبادله‌ي اين رمز ارز در صرافي‌ها تا اواسط سال جاري ميلادي وجود دارد. با اين حال بنابر اعلام مديران باشگاه، فعلا هواداران بارسلونا و كاربران شبكه‌ي اجتماعي Socios در اولويت قرار دارند.

منبع : https://cointelegraph.com/news/fc-barcelona-dives-into-crypto-partnering-with-chiliz-to-create-token

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.