سه بازي روميزي ديجيتالي به رايگان به فروشگاه اپيك گيمز مي‌آيند

توضيح در باره پاره اي از نكات بازاريابي آنلاين

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

سه بازي روميزي ديجيتالي به رايگان به فروشگاه اپيك گيمز مي‌آيند

Ticket to Ride ،Carcassonne و Pandemic، سه بازي روميزي ديجيتالي رايگان فروشگاه اپيك گيمز هستند كه طي هفته جاري و هفته آينده در دسترس كاربران اين پلتفرم قرار مي‌گيرد.

درست از زمان آغاز به‌كار فروشگاه Epic Games در اواخر سال ۲۰۱۸ ميلادي، اين فروشگاه تلاش مي‌كند كه با انواع بازي‌هاي مختلف، سليقه‌هاي مختلف را متوجه خود سازد و همچنين تا جاي ممكن سازندگان و ناشران بيشتري را جذب خود كند. در اين فروشگاه انواع مختلف بازي را مي‌توان پيدا كرد؛ از بازي‌هاي بزرگ AAA تا بازي‌هاي كوچك مستقل، همه و همه به يك هدف در آن‌جا وجود دارند و اين هدف جلب رضايت انواع مختلف گيمرها است. حالا و طبق جديدترين اخبار بازي، استوديو Asmodee Digital قرار است با اضافه كردن سه بازي روميزي خود به‌صورت رايگان در اين فروشگاه، در اضافه كردن يك ژانر جديد به اين فروشگاه سهيم باشد.

اين شركت اعلام كرده است كه نسخه ديجيتال سه بازي روميزي Ticket to Ride ،Carcassonne و Pandemic قرار است از ۶ تا ۱۳ ماه فوريه (۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه) به‌‌صورت رايگان در فروشگاه اپيك گيمز قرار داده شوند و طرفداران مي‌توانند از اين فرصت براي دريافت اين بازي‌ها استفاده كنند. يكي از مسئولان اين شركت از قصد خود براي رسيدن به اهداف بزرگ‌تر در اين زمينه خبر داده است و با اشاره به همكاري خود با فروشگاه اپيك گيمز، از گسترش اين ژانر و افزايش طرفداران آن در آينده سخن گفته است. 

انتخاب اين سه بازي را مي‌توان انتخاب‌هايي هوشمندانه براي معرفي به عاشقان بازي‌هاي روميزي پي سي دانست كه استوديو Asmodee Digital قصد دارد آن را به‌عنوان يك هدف براي گسترش طرفداران اين ژانر و معرفي هرچه‌بهتر خود دنبال كند. اين بازي‌ها جزو بهترين آثار اين شركت شناخته مي‌شوند كه قرار است به‌صورت رايگان در اختيار طرفداران قرار بگيرند. براي دريافت بازي‌ها نيز تنها لازم است در تاريخ ذكر شده وارد حساب كاربري خود در اپيك گيمز شويد و بازي‌ها را دانلود كنيد تا هميشه آن‌ها را در فهرست بازي‌هاي خود داشته باشيد.

منبع : https://www.dualshockers.com/epic-games-store-free-digital-tabletop-games/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.